Laatste bijeenkomst voor vertrek - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van TheChinaExperience - WaarBenJij.nu Laatste bijeenkomst voor vertrek - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van TheChinaExperience - WaarBenJij.nu

Laatste bijeenkomst voor vertrek

Door: Tessa

29 Oktober 2014 | Nederland, Rotterdam

Hallo Allemaal

Vandaag was de allerlaatste bijeenkomst voor het vertrek naar Shanghai.
Alle laatste dingen zijn besproken, presentaties voorbereid.

De zenuwen zijn al aan het stijgen om aanstaande zaterdag te mogen vertrekken!

We hebben de bijeenkomst gezellig afgesloten met een eettentje om alvast in de stemming te komen. Uiteraard hebben we met stokjes gegeten! en dat ging niet iedereen gemakkelijk af haha.

Zaterdag gaat het gebeuren, dan begint onze reis naar China. en we hebben er allemaal enorm veel zin in!

Wij willen jullie graag op de hoogte houden van onze ervaring deze komende periode! ik hoop dat wij een leuke indruk bij jullie kunnen achterlaten van onze beleving in China.

Tot snel!

• 31 Oktober 2014 - 18:39

Peter Post:

Zadkine Gezondheidszorg wenst jullie een hele leerzame en plezierige stage in Shanghai!

Namens iedereen van onze afdeling,

Peter Post

• 01 November 2014 - 15:14

Lianne Van Leeuwen:

Goede reis toegewenst!

• 02 November 2014 - 06:38

Opa En Oma Hoek Van Martine:

Wij zijn er heel erg trots en dankbaar voor, dat wij dat op onze leeftijd nog mogen mee maken, dat onze kleindochter een grote reis gaat maken helemaal naar het verre China.
    We wensen jullie Gods nabijheid toe op de lange reis en dat jullie een mooie en vooral veilige reis mogen hebben en dat jullie een heel fijne en gezellige tijd mogen hebben.

De hartelijke groeten van oma en opa.

• 02 November 2014 - 21:45

Familie Van Der Meer :

Joyce, fijn te lezen dat je een goede reis hebt gehad, nu gaat het beginnen!! Veel succes en plezier met elkaar toegewenst!!
    Tom, Margret, Jimmy, Joëlle en Dionne