Aankomst Shanghai - Reisverslag uit Sjanghai, China van TheChinaExperience - WaarBenJij.nu Aankomst Shanghai - Reisverslag uit Sjanghai, China van TheChinaExperience - WaarBenJij.nu

Aankomst Shanghai

Door: Liban

02 November 2014 | China, Sjanghai

Vandaag zijn we aangekomen in Shanghai en onze reis begon op 1 november. We moesten 13:00 verzamelen bij vertrekhal 2 bijna iedereen was op tijd maar we hebben het vliegtuig uiteindelijk gehaald. We zijn vertrokken met KLM om 17:15. Na een lange reis kwamen half 11 aan op het vliegveld van Shanghai. Waar leerlingen van de Shanghai Institute of Health Sciences op ons aan het wachten waren.

We stellen nu de leerlingen & Docenten voor:

Denise 4de jaars verpleegkundige
Tanisha 3de jaars verpleegkundige
Tessa 4de jaars verpleegkundige
Liban 3de jaars verpleegkundige

Gezina Docent (vanaf 9 november)
Marijke Docent

Na een warm ontvangst op het vliegveld gingen met een bus naar ons hotel om onze spullen daar te brengen en op te frissen. Daarna zijn met elkaar gaan lunchen en hebben we in Wanda plaza, shopping mall, bij Tesco boodschappen gedaan. We gingen voor het eerst met de openbaar vervoer en dat was "chaotische" ervaring. We gingen na het boodschappen doen met ze alle gezellig uit eten in een Japans restaurant. Bij terug komst in het hotel hebben we kort het progamma door genomen en zijn we daarna allemaal lekker gaan slapen! Morgen gaan we voor het eerst naar de campus van de Shanghai Institute of Health Sciences voor de welkomsmeeting en krijgen we onze Chinese naam.

Záijian!

• 03 November 2014 - 13:26

Astrid Van De Velde:

Beste studenten en Marijke,

heel veel plezier!

Ben benieuwd of jullie straks een paar Chinese woordjes kunnen zeggen als jullie terugkomen...

Groetjes Astrid vd Velde (docent verpleegkunde Zadkine west)

• 04 November 2014 - 11:23

Monique Hagen:

Beste allemaal,
    Wat ontzettend leuk om jullie dag verslagen te lezen.
    Hoop dat jullie veel mooie ervaringen mogen opdoen en veel plezier met elkaar beleven.
    Misschien leuk om jullie Chinese namen met ons te delen dan kunne we oefenen voor als jullie terug zijn :-).
    Jullie boffen trouwens met Marijke en Gezina die straks komt, Marijke kent die Sjanghai bijna op haar duimpje en Gezina gaat samen met jullie op ontdekkingsreis in een prachtig fascinerend land.

Geniet met elkaar.
    Rotterdamse groet,