HangZou - Reisverslag uit Sjanghai, China van TheChinaExperience - WaarBenJij.nu HangZou - Reisverslag uit Sjanghai, China van TheChinaExperience - WaarBenJij.nu

HangZou

Door: Vanity en Tanisha

18 November 2014 | China, Sjanghai

hallo allemaal,

vandaag gingen we al vroeg op stap, want vandaag gaan we twee dagen naar HangZou en daar hebben wij heel erg veel zin in! Om 07:10 zaten wij al in de bus die ons bracht naar het grote treinstation in Shanghai. Het treinstation was enorm groot en vol gestampt met mensen. Voor ons leek dit op een verschrikkelijke chaos! Na een treinreis van een uur en een metro trip van een half uur kwamen we dan eindelijk aan in ons hotel. Toen we eenmaal waren aangekomen kregen wij te horen dat dit hotel eigenlijk geen buitenlanders te gast wilde, maar gelukkig is dit uiteindelijk allemaal geregeld.

's middags hebben wij even geluncht en hierna zijn we gezellig met zijn allen op pad gegaan. Er waren veel leuke kleine kraampjes en winkeltjes waar je leuke spulletjes en souvenirs kon kopen. Nadat wij rond een uur of 14:00 waren uit geshopt zijn we naar een prachtig meer gegaan. We hebben een rond vaart gemaakt en een eilandje op het meer bezocht en dit was echt prachtig.

Na de boottocht hebben we gezamenlijk in een restaurant gegeten en hierna zijn wij naar het hotel gegaan. om 20:10 waren wij weer terug in het hotel. Sommige van ons vonden dit erg vroeg en bedachten om nog even een paar kraampjes af te gaan. Samen met Gezina zijn wij nog even de stad in gegaan. Zo hebben wij onze gezellige dag afgesloten.

Morgen is er weer een leuk verhaal te lezen op onze blog.

Groetjes uit HangZou,

Tanisha en Vanity